miércoles, 17 de noviembre de 2010

MARCADORS SOCIALS


Els Marcadors Socials són una forma d’emmagatzemar, classificar i compartir enllaços a Internet. És diu “Social” ja que es comparteixen amb altres persones creant reds o grups. La informació s’organitza mitjançant etiquetes que els usuaris assignen lliurement per descriure els llocs webs seleccionats.  Es pot accedir a ells des de qualsevol ordinador que tingui connexió a Internet.





Serà una altra manera per als alumnes de treballar cooperativament i donar-los la oportunitat de compartir entre companys/es llocs interessants.

2 comentarios:

  1. Bones Paula, jo crec que el tema de les xarxes socials han estat la revolució de tota la xarxa d'internet i que fins i tot en alguns casos influeix massa amb les dessicions de la gent sobretot de la gran majoria de joves, per aquest motiu considero que estaria be que hi hagués algun organisme que controles aquests tipus de xarxes basicament en evitar que els menors d'edad es puguin donar d'alta en una de les moltes que hi ha.

    Be aqui et deixo el meu comentari i espero que et sigui d'algun tipus d'ajuda!

    Una abraçada!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola paula!!

    IO personalment desconeixia el que eren els marcadors socials fins que m'ha tocat fer un projecte virtual, per el delicious (marcador social)em compartit enllaços a webs entre tots els membres del grup. Una vegada acabat el treball l'he seguit utilitzant perquè puc accedir als marcadors que m'interessen sempre que vull i de forma més comoda.
    Besitooos!!!

    ResponderEliminar